top of page

Gemis!

Toch nog even een afsluitertje op onze blog. Zo mooi de Camino was, zo mooi was het ook weer thuis te komen. Elke dag, denk ik aan de moeilijke maar tegelijkertijd zo mooie momenten van de afgelopen week. Mijn weg bestond uit veel ups and downs die ik stap voor stap heb afgelegd. Net zoals zovele jongeren die het moeilijk hebben om ook hun weg te vinden in de maatschappij. Ook zij zoeken, stap na stap, met hoogtes en laagtes, naar een beetje herkenning, aanvaarding, rust. Ik ben super blij dat ik mijn Camino gekoppeld heb aan Rode Neuzen, maar vooral wil ik jullie allemaal bedanken voor het mooie bedrag. Ook jullie waren voor mij een stimulans om verder te stappen. En niet te vergeten, onze Jannes, die me laten proeven heeft naar wat de Camino is, en ik kan alleen maar zeggen, het smaakt naar meer.... 

bottom of page